یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری موجب رشد و تعالی معنویت در جامعه پرستاری می شود
 
پرستاران فردا
 
 

رئیس شورای عالی نظام پرستاری گفت: برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری موجب رشد و تعالی معنویت در جامعه پرستاری می شود.

 

یعقوب جعفری در گفت و گو با خبرنگار نظام پرستاری کشور با تأکید بر برگزاری مستمر و سالانه یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری گفت: این یادواره علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران پرستاری موجب رشد و تعالی معنویت در بین پرستاران می شود.

وی افزود: در اولین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری که ششم آذر امسال در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) دارخوین خوزستان برگزار می شود، قرار است از 10 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران تقدیر شود و حداقل 4 مقاله برتر در جلسه قرائت شود.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: همچنین در این مراسم از مهمانان ویژه ای دعوت شده است تا در این مراسم به ایراد سخنرانی بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این یادواره گفت: در این نمایشگاه، علاوه بر آثار شهدا، وصیتنامه شهدا و عکس های مرتبط با شهدا و ایثارگران، مقالات رسیده به دبیرخانه یادواره نیز به صورت پوستر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

جعفری، بازدید مدعوان از منطقه جنگی شلمچه را پایان بخش نخستین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

پایان خبر 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستاران فردا و آدرس parastaranfardah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین

بازی آنلاین بازی آنلاین

بازی آنلاین

تماس بامهدی حسین زاده


                    
 
 
 

کد تلوزیون انلاین